„Warmia i Mazury. Zdrowe życie, czysty zysk” – pod taką nazwą 1 listopada 2017 roku wystartowała kampania województwa warmińsko-mazurskiego, która ma na celu promocję tego regionu. Za strategię i realizację kampanii odpowiada agencja John Pitcher, a doborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mastermind Media.
Celem kampanii jest pokazanie województwa warmińsko-mazurskiego jako atrakcyjnego miejsca zarówno do inwestowania, jak i do życia. Grupą docelową działań są głównie przedsiębiorcy, a idea kreatywna akcji opiera się na przedstawieniu regionu jako miejsca umożliwiającego wykorzystanie walorów natury dla lepszej pracy, skupienia i regeneracji.
W ramach współpracy specjaliści z obu agencji są odpowiedzialni za przygotowanie koncepcji strategii i jej koordynację. Do ich obowiązków należą również m.in. przygotowanie key visual kampanii, spotu wideo, spotu radiowego, artykułów prasowych, obsługa kanałów w mediach społecznościowych, a także prowadzenie szerokiej kampanii mediowej (prasa, radio, internet).
Ponadto zaplanowano współpracę z influencerami, działania z zakresu real time marketingu oraz zagraniczną promocję regionu w internecie.
Kampania potrwa do końca sierpnia 2019 roku.
Do współpracy doszło w wyniku przetargu. (jg)