Julian Krzyżanowski w czerwcu 2018 roku dołączył do PepsiCo Polska, gdzie objął nowo utworzone stanowisko kierownika ds. komunikacji. Odpowiada za komunikację zewnętrzną w Polsce i Europie Centralnej. Do jego obowiązków należą m.in. opracowanie strategii działań PR zgodnych z biznesową strategią PepsiCo „Performance with Purpose”, kontakty z mediami, działania sponsoringowe oraz zarządzanie obecnością marki w mediach społecznościowych.
Wcześniej przez ponad dziewięć lat był związany z Alior Bankiem. Od początku działalności instytucji odpowiadał za strategię komunikacji i przeprowadzanie całościowych działań PR budujących reputację marki oraz za projekty sponsoringowe. Zajmował się przygotowywaniem i realizowaniem kampanii PR wprowadzających na rynek Alior Bank oraz wirtualny bank Alior Sync, koordynował komunikację PR oferty publicznej akcji instytucji o wartości 2,1 mld zł, a także odpowiadał za działania PR związane z przejęciem wydzielonej części Banku BPH oraz z zakupem Meritum Banku. (pp)