piątek, 3 stycznia, 2025

Już nie Herald


Agencja public relations Herald Communications zmienił nazwę na Fleishman-Hillard. Zmiana nazwy jest efektem wcześniejszego połączenia 6 europejskich biur Herald Communications ze światowym gigantem na rynku usług PR – agencją Fleishman-Hillard. „Rebranding z Herald Communications na Fleishman-Hillard to nie tylko zmiana nazwy” – mówi Julia Kozak – „Jest to również wzmocnienie naszego powiązania z 83 biurami agencji na świecie, bliższy kontakt z ponad 2 tysiącami konsultantów sieci oraz uzyskanie bezpośredniego dostępu do potężnej bazy wiedzy i doświadczeń firmy”. Wraz z rebrandingiem Fleishman-Hillard dokonał wypowiedzenia umowy stowarzyszeniowej ze swoim dotychczasowym 6-letnim partnerem w Europie – siecią Hauska & Partners. Umowa ta wygasa formalnie w dniu 28 lutego 2005 roku. W Polsce reprezentantem sieci Hauska & Partners jest agencja Compress.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj