Agencja modyfikuje strukturę, odświeża logo i zmienia siedzibę. Do zespołu dołącza także Izabela Wejcht, odpowiedzialna za praktykę consumer&healthcare.
W ramach zmian Lighthouse wyodrębnia sześć działów odpowiedzialnych za: komunikację korporacyjną, zarządzanie kryzysem, szkolenia i coachingi (praktyki te nadzorowane są przez partnerów Lighthouse: Jarosława Bańdę, Przemysława Mitraszewskiego, Magdę Zwolińską, Piotra Mitraszewskiego), technologie (Head of Practice: Jakub Chajdak), digital (Head of Practice: Irmina Richardson) oraz consumer&healthcare. Na czele tego ostatniego stanęła Izabela Wejcht, która dołączyła do Lighthouse 1 marca.
Poprzednie logo
Wcześniej Wejcht pracowała m.in. jako Account Director we FleishmanHillard i Edelmanie. Ostatnio pełniła funkcję CSR&PR Managera w Carlsberg Polska. Specjalizuje się w strategiach konsumenckich, programach edukacyjnych oraz influencer i content marketingu.
Kolejne zmiany dotyczą nazwy firmy, która została skrócona z Lighthouse Consultants do Lighthouse oraz odświeżonego logotypu. Od marca agencja ma nowe biuro, które podobnie jak poprzednie znajduje się na warszawskiej Saskiej Kępie – przy ulicy Rzymskiej 11. (mw)