Wielkimi krokami zbliża się XIX edycja Ogólnopolskiej Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej. Tegoroczna odsłona wydarzenia odbędzie się w dniach 11-13 marca 2025 roku w Toruniu. Uczestnicy wezmą udział w kilkunastu wykładach i warsztatach prowadzonych przez doświadczonych ekspertów.
Organizatorem wydarzenia jest agencja public relations PRC Holding. Konferencja pod jej skrzydłami odbywa się od niemal 20 lat w różnych miejscach w Polsce, takich jak Kraśnik, Kraków, Sosnowiec, Katowice czy Wałbrzych. Obecna edycja będzie miała miejsce w Toruniu, a jej współgospodarzem zostało Województwo Kujawsko-Pomorskie.
Według organizatorów konferencja jest dobrą okazją do zapoznania się z aktualnymi trendami w obszarze szeroko rozumianego public relations, poznania najlepszych praktyk prezentowanych przez cenionych ekspertów w branży, wymiany doświadczeń oraz nawiązania nowych kontaktów.
Wydarzenie ma na celu zapoznanie przedstawicieli jednostek terytorialnych i samorządowych z aktualną sytuacją w public relations, marketingu i promocji. Program konferencji jest dostosowany do potrzeb rynkowych i wyzwań we wspomnianych obszarach. Uczestnicy przez trzy dni będą mogli zgłębiać wiedzę na temat innowacyjnych rozwiązań w komunikacji, najnowszych strategii promocji w sektorze publicznym czy skutecznych sposobów kreowania pozytywnego wizerunku instytucji.
Wśród prelegentów znajdą się m.in. Beata Tadla, Marek Czyż, Rafał Kamiński, Sebastian Bykowski, Marek Skała, Małgorzata Siedlik czy Kamila Paradowska.
Pierwszy dzień wydarzenia rozpocznie się w Centrum Sztuki Współczesnej od wystąpień prelegentów, a zakończy w Hotelu Copernicus Galą Kryształów PR. Drugiego dnia uczestnicy wezmą udział w warsztatach prowadzonych przez specjalistów, w tym m.in. Sebastiana Bykowskiego, Adriana Ligorowskiego czy Kamilę Paradowską. Na wieczór organizatorzy konferencji przygotowali specjalną atrakcję. Uczestnicy będą mieli bowiem okazję, aby zobaczyć spektakl teatralny „Śluby panieńskie” Aleksandra Fredry w reżyserii Pawła Aignera w Teatrze Muzycznym w Toruniu. Trzeci dzień będzie poświęcony sztucznej inteligencji, mediom społecznościowym, a także zagadnieniom związanym z angażowaniem społeczności lokalnej.
Szczegóły programu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie.
Patronat merytoryczny nad wydarzeniem objęli: Instytut Monitorowania Mediów, Kompas Go oraz Kujawsko-Pomorski Fundusz Rozwoju.
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji. (ao)