Już 9 grudnia 2024 roku poznamy nagrodzonych w 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Wyłonione zostaną najlepsze kampanie public relations w Polsce.
Jury tegorocznej odsłony konkursu wybrało aż 111 nominowanych projektów, które mają szanse na brązowe, srebrne lub złote nagrody. Najwięcej nominacji otrzymało w tym roku 38 Content Communication – agencję nominowano bowiem dziesięciokrotnie. K+ Group znalazło się na drugim miejscu z ośmioma nominacjami, a Linkleaders i Big Picture przyznano po sześć nominacji.
W tym roku najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w 35 kategoriach: 20 głównych, 12 sektorowych i trzech specjalnych. W kategoriach głównych i sektorowych projekty mogą otrzymać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze. W trzech kategoriach specjalnych nagrody mogą być z kolei wyłącznie złote. Co więcej, w każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna!
Przyznany zostanie także Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” – trafi on do podmiotu, który zdobędzie najwięcej punktów za wszystkie w tym roku otrzymane nagrody.
Projekty oceniało jury pod przewodnictwem Anny Cywińskiej, dyrektorki działu korporacyjnego i komunikacji w Grupie spółek Danone w Polsce oraz prezeski Fundacji Nutricia. Jurorki i jurorzy zostali przydzieleni do ośmiu grup.
Gala, podczas której ogłoszeni zostaną zwycięzcy, odbędzie się 9 grudnia o godzinie 19:00 w Hotelu Hilton przy ul. Grzybowskiej 63 w Warszawie.
Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.