poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKAERESY 0000 338 803 – buty, które pomagają przejść przez raka. Nowa...

KAERESY 0000 338 803 – buty, które pomagają przejść przez raka. Nowa kampania Fundacji Rak’n’Roll

Fundacja Rak’n’Roll, która działa na rzecz zmiany schematów myślenia o chorobie nowotworowej oraz poprawy jakości życia chorych na raka, wystartowała z nową kampanią, zachęcającą do przekazywania jej 1 proc. podatku. Akcja pod hasłem „Niosą Nas Wasze KAERESY” powstała we współpracy z marką Sofix. W ramach kampanii stworzono specjalny model butów, „który pomaga przejść przez raka”. Są to sneakersy, które mają przypominać o numerze KRS Fundacji.

Premiera modelu odbędzie się online w wydarzeniu na Facebooku.  Czerwone obuwie z limitowanej serii niedługo będzie można kupić na stronie marki, kilka par trafi do natomiast influencerów, by wesprzeć promocję kampanii.

Buty będą czerwone, by przyciągać wzrok i zachęcać do przekazania 1 proc. podatku fundacji. Niektóre z historii podopiecznych Rak’n’Rolla zostaną wydrukowane na owijkach KAERESÓW, „by przypominać tym, którzy będą je nosić, że promują coś bardzo ważnego – ideę pomocy, a nie tylko fajną markę”.

„Już za chwilę na ulicach i w mediach społecznościowych będzie można zobaczyć pierwsze buty, które pomagają przejść przez raka, promując numer KRS 0000 338 803. Buty, które stworzyliśmy we współpracy z kultową marką Sofix To nie pierwsze lepsze sneakersy, tylko pierwsze i jedyne KAERESY! Dlaczego? Bo już od ponad 10 lat niosą nas Wasze KAERESY! Czyli numery KRS, które wpisujecie do PIT-ów, przekazując nam 1% podatku” – komentuje Łukasz Kościuczuk, przedstawiciel Fundacji Rak’n’Roll.

Czytaj też: Jajecznica pro bono. NGOsy muszą zmienić myślenie i zadbać o swój wizerunek

Rafał Ryś, Associate Creative Director w Saatchi & Saatchi, która współpracowała przy kampanii, mówi z kolei: „Rak’n’Roll od dekady pomaga swoim podopiecznym przejść przez raka. Przejść, przebiec, czasem przeskoczyć chorobę i potem tanecznym krokiem iść dalej przez życie. Zadaliśmy sobie pytanie jak możemy wszyscy symbolicznie pomóc chorym w tej wędrówce. W tym celu połączyliśmy kampanię jednoprocentową ze streetwearem i stworzyliśmy specjalne buty KAERESY, tak aby numer KRS mógł dotrzeć do jak największej liczby osób”.

To już kolejny nietypowy projekt Fundacji Rak’n’Roll – w poprzednich latach współpracowała ona m.in. z browarem Inne Beczki w ramach akcji „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów”, kiedy to stworzono piwo bezalkoholowe o nazwie KRS 0000 338 803.

Rozpoczynająca sie kampania została przygotowana została we współpracy z agencjami Publicis Groupe Polska: Saatchi & Saatchi, Starcom, Performics, Publicis Consultants i Prodigious. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj