Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
KAERESY 0000 338 803 – buty, które pomagają przejść przez raka. Nowa kampania Fundacji Rak’n’Roll. fundacja rak’n’roll, która działa na rzecz zmiany schematów myślenia o chorobie nowotworowej oraz poprawy jakości życia chorych na raka, wystartowała z nową kampanią, zachęcającą do przekazywania jej 1 proc. podatku. akcja pod hasłem „niosą nas wasze kaeresy” powstała we współpracy z marką sofix. w ramach kampanii stworzono specjalny model butów, „który pomaga przejść przez raka”. są to sneakersy, które mają przypominać o numerze krs fundacji. premiera modelu odbędzie się online w wydarzeniu na facebooku. czerwone obuwie z limitowanej serii niedługo będzie można kupić na stronie marki, kilka par trafi do natomiast influencerów, by wesprzeć promocję kampanii. buty będą czerwone, by przyciągać wzrok i zachęcać do przekazania 1 proc. podatku fundacji. niektóre z historii podopiecznych rak’n’rolla zostaną wydrukowane na owijkach kaeresów, „by przypominać tym, którzy będą je nosić, że promują coś bardzo ważnego – ideę pomocy, a nie tylko fajną markę”. „już za chwilę na ulicach i w mediach społecznościowych będzie można zobaczyć pierwsze buty, które pomagają przejść przez raka, promując numer krs 0000 338 803. buty, które stworzyliśmy we współpracy z kultową marką sofix to nie pierwsze lepsze sneakersy, tylko pierwsze i jedyne kaeresy! dlaczego? bo już od ponad 10 lat niosą nas wasze kaeresy! czyli numery krs, które wpisujecie do pit-ów, przekazując nam 1% podatku” – komentuje łukasz kościuczuk, przedstawiciel fundacji rak’n’roll. czytaj też: jajecznica pro bono. ngosy muszą zmienić myślenie i zadbać o swój wizerunek. rafał ryś, associate creative director w saatchi & saatchi, która współpracowała przy kampanii, mówi z kolei: „rak’n’roll od dekady pomaga swoim podopiecznym przejść przez raka. przejść, przebiec, czasem przeskoczyć chorobę i potem tanecznym krokiem iść dalej przez życie. zadaliśmy sobie pytanie jak możemy wszyscy symbolicznie pomóc chorym w tej wędrówce. w tym celu połączyliśmy kampanię jednoprocentową ze streetwearem i stworzyliśmy specjalne buty kaeresy, tak aby numer krs mógł dotrzeć do jak największej liczby osób”. to już kolejny nietypowy projekt fundacji rak’n’roll – w poprzednich latach współpracowała ona m.in. z browarem inne beczki w ramach akcji „nie ma rak’n’rolla bez procentów ”, kiedy to stworzono piwo bezalkoholowe o nazwie krs 0000 338 803. rozpoczynająca sie kampania została przygotowana została we współpracy z agencjami publicis groupe polska: saatchi & saatchi, starcom, performics, publicis consultants i prodigious. (mb).
Fundacja Rak’n’Roll, która działa na rzecz zmiany schematów myślenia o chorobie nowotworowej oraz poprawy jakości życia chorych na raka, wystartowała z nową kampanią, zachęcającą do przekazywania jej 1 proc. podatku. Akcja pod hasłem „Niosą Nas Wasze KAERESY” powstała we współpracy z marką Sofix. W ramach kampanii stworzono specjalny model butów, „który pomaga przejść przez raka”. Są to sneakersy, które mają przypominać o numerze KRS Fundacji.
Premiera modelu odbędzie się online w wydarzeniu na Facebooku. Czerwone obuwie z limitowanej serii niedługo będzie można kupić na stronie marki, kilka par trafi do natomiast influencerów, by wesprzeć promocję kampanii.
Buty będą czerwone, by przyciągać wzrok i zachęcać do przekazania 1 proc. podatku fundacji. Niektóre z historii podopiecznych Rak’n’Rolla zostaną wydrukowane na owijkach KAERESÓW, „by przypominać tym, którzy będą je nosić, że promują coś bardzo ważnego – ideę pomocy, a nie tylko fajną markę”.
„Już za chwilę na ulicach i w mediach społecznościowych będzie można zobaczyć pierwsze buty, które pomagają przejść przez raka, promując numer KRS 0000 338 803. Buty, które stworzyliśmy we współpracy z kultową marką Sofix To nie pierwsze lepsze sneakersy, tylko pierwsze i jedyne KAERESY! Dlaczego? Bo już od ponad 10 lat niosą nas Wasze KAERESY! Czyli numery KRS, które wpisujecie do PIT-ów, przekazując nam 1% podatku” – komentuje Łukasz Kościuczuk, przedstawiciel Fundacji Rak’n’Roll.
Rafał Ryś, Associate Creative Director w Saatchi & Saatchi, która współpracowała przy kampanii, mówi z kolei: „Rak’n’Roll od dekady pomaga swoim podopiecznym przejść przez raka. Przejść, przebiec, czasem przeskoczyć chorobę i potem tanecznym krokiem iść dalej przez życie. Zadaliśmy sobie pytanie jak możemy wszyscy symbolicznie pomóc chorym w tej wędrówce. W tym celu połączyliśmy kampanię jednoprocentową ze streetwearem i stworzyliśmy specjalne buty KAERESY, tak aby numer KRS mógł dotrzeć do jak największej liczby osób”.
To już kolejny nietypowy projekt Fundacji Rak’n’Roll – w poprzednich latach współpracowała ona m.in. z browarem Inne Beczki w ramach akcji „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów”, kiedy to stworzono piwo bezalkoholowe o nazwie KRS 0000 338 803.
Rozpoczynająca sie kampania została przygotowana została we współpracy z agencjami Publicis Groupe Polska: Saatchi & Saatchi, Starcom, Performics, Publicis Consultants i Prodigious. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
KAERESY 0000 338 803 – buty, które pomagają przejść przez raka. Nowa kampania Fundacji Rak’n’Roll. fundacja rak’n’roll, która działa na rzecz zmiany schematów myślenia o chorobie nowotworowej oraz poprawy jakości życia chorych na raka, wystartowała z nową kampanią, zachęcającą do przekazywania jej 1 proc. podatku. akcja pod hasłem „niosą nas wasze kaeresy” powstała we współpracy z marką sofix. w ramach kampanii stworzono specjalny model butów, „który pomaga przejść przez raka”. są to sneakersy, które mają przypominać o numerze krs fundacji. premiera modelu odbędzie się online w wydarzeniu na facebooku. czerwone obuwie z limitowanej serii niedługo będzie można kupić na stronie marki, kilka par trafi do natomiast influencerów, by wesprzeć promocję kampanii. buty będą czerwone, by przyciągać wzrok i zachęcać do przekazania 1 proc. podatku fundacji. niektóre z historii podopiecznych rak’n’rolla zostaną wydrukowane na owijkach kaeresów, „by przypominać tym, którzy będą je nosić, że promują coś bardzo ważnego – ideę pomocy, a nie tylko fajną markę”. „już za chwilę na ulicach i w mediach społecznościowych będzie można zobaczyć pierwsze buty, które pomagają przejść przez raka, promując numer krs 0000 338 803. buty, które stworzyliśmy we współpracy z kultową marką sofix to nie pierwsze lepsze sneakersy, tylko pierwsze i jedyne kaeresy! dlaczego? bo już od ponad 10 lat niosą nas wasze kaeresy! czyli numery krs, które wpisujecie do pit-ów, przekazując nam 1% podatku” – komentuje łukasz kościuczuk, przedstawiciel fundacji rak’n’roll. czytaj też: jajecznica pro bono. ngosy muszą zmienić myślenie i zadbać o swój wizerunek. rafał ryś, associate creative director w saatchi & saatchi, która współpracowała przy kampanii, mówi z kolei: „rak’n’roll od dekady pomaga swoim podopiecznym przejść przez raka. przejść, przebiec, czasem przeskoczyć chorobę i potem tanecznym krokiem iść dalej przez życie. zadaliśmy sobie pytanie jak możemy wszyscy symbolicznie pomóc chorym w tej wędrówce. w tym celu połączyliśmy kampanię jednoprocentową ze streetwearem i stworzyliśmy specjalne buty kaeresy, tak aby numer krs mógł dotrzeć do jak największej liczby osób”. to już kolejny nietypowy projekt fundacji rak’n’roll – w poprzednich latach współpracowała ona m.in. z browarem inne beczki w ramach akcji „nie ma rak’n’rolla bez procentów ”, kiedy to stworzono piwo bezalkoholowe o nazwie krs 0000 338 803. rozpoczynająca sie kampania została przygotowana została we współpracy z agencjami publicis groupe polska: saatchi & saatchi, starcom, performics, publicis consultants i prodigious. (mb).