sobota, 17 maja, 2025
Strona głównaAktualnościKampania dla Polskiego Leku

Kampania dla Polskiego Leku

Nowym klientem agencji Spin Communications jest firma Polski Lek. Pierwszym zadaniem agencji jest wprowadzenie na rynek nowego preparatu wzmacniającego doznania seksualne kobiet – Vamea. W ramach tej kampanii odbyła się konferencja prasowa pt. „Moja kobiecość, moja seksualność”, która została zorganizowana dla dziennikarzy z prasy kolorowej, zajmujących się tematyką związaną z psychologią, seksem i zdrowiem. Wykład pt. „Jak wpływać na jakość doznań seksualnych u kobiet” wygłosił prof. dr hab. n. med. Zbigniew Lew-Starowicz. Wystąpienie połączone było z prezentacją nowego preparatu Vamea i warsztatami psychoterapeutycznymi. Agencja Spin Communications istnieje na rynku od 1996 roku. Jest częścią grupy NoS/BBDO Polska.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj