Nominowana w konkursie European Excellence Awards kampania „Jak Jeździsz”, realizowana przez BSS Group dla Santander Bank Polska, zwyciężyła w kategorii krajowej Polska, Ukraina, Mołdawia. Projekt promuje odpowiedzialne i kulturalne zachowania na drodze.
Komunikacja „Jak Jeździsz” prowadzona jest przede wszystkim w mediach społecznościowych i przez organizację lokalnych wydarzeń. Internauci kilka razy w tygodniu otrzymują na facebookowej stronie kampanii porady dotyczące bezpiecznej jazdy i aktualne informacje drogowe. Ambasadorem akcji jest Kuba Giermaziak, kierowca wyścigowy.
BSS Group odpowiada za pomysł kreatywny i komunikację projektu. Merytorycznego wsparcia udziela koalicja Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego, która działa na rzecz zmniejszenia liczby wypadków na drogach.
Zwycięskie projekty ogłoszono podczas gali 6 grudnia 2018 roku, która miała miejsce w Dublinie. Konkurs European Excellence Awards, w którym nagradzane są osiągnięcia w dziedzinie PR-u i komunikacji, organizowany jest od 2007 roku. W tegorocznej edycji, oprócz kampanii Santander Bank Polska, nominowane były także inne działania polskich agencji i firm: On Board Think Kong zgłosił projekt „TAKMAN – Najpozytywniejsza praca świata”, kampanię łamiącą schematy komunikacji o ubezpieczeniach zaproponowały Havas PR Warsaw i Polska Izba Ubezpieczeń, a Clue PR wraz z Deloitte i PayPal Poland przygotowały raport „Nowe Tygrysy Europy”. Santander Polska zdobył jednak nagrodę jako jedyny. (mp)