W sierpniu powstała strona internetowa kampanii społecznej na rzecz leworęczności – www.leworecznosc.pl. Jest to jeden z elementów akcji przygotowanej przez agencję TBWAPR z okazji Międzynarodowego Dnia Leworęcznych, obchodzonego 13 sierpnia. Celem prowadzonych działań było nagłośnienie tematu leworęczności, zwrócenie uwagi zarówno na medyczne, psychologiczne, jak i społeczne uwarunkowania związane z leworęcznością.
Na stronie prezentowane są opinie ekspertów, objaśniające zagadnienie leworęczności, porady dla rodziców, ciekawostki dotyczące leworęczności, a także konkursy i quizy dla odwiedzających portal. W serwisie można odnaleźć m.in. praktyczne informacje dotyczące organizacji pracy dziecka leworęcznego oraz porady, w jaki sposób rodzice mogą pomóc leworęcznym maluchom w wykonywaniu codziennych czynności. Witryna jest inicjatywą społeczną firmy Corex, TBWAPR i Tequila Digital.