ConTrust Communication rozpoczyna współpracę z firmą Carlsberg Polska. Agencja wygrała przetarg na opracowanie i realizację czwartej edycji kampanii edukacyjnej „Trzeźwo Myślę”, promującej odpowiedzialną konsumpcję alkoholu.
Agencja odpowiada za opracowanie koncepcji kampanii, rekomendację ambasadorów oraz narzędzi zwiększających zasięg kampanii, a także współpracę z ekspertami oraz komunikację w mediach i wybranych kanałach własnych Carlsberg Polska. Wśród działań zaplanowanych ramach tegorocznej edycji kampanii znalazły się m.in. konkurs dla konsumentów w mediach społecznościowych, cykl materiałów poradnikowych z udziałem ambasadorów w serwisach informacyjnych i tematycznych. Działania obejmą także serię audycji w radiu internetowym poświęconych „trzeźwemu myśleniu” w odniesieniu do konsumpcji alkoholu, ale także podejścia do życia oraz brania odpowiedzialności za siebie i innych.
Współpraca ma charakter projektowy. (mb)