Na portalu Gazeta.pl znajdujemy wypowiedź rzecznika PZU Michała Witkowskiego o zakończeniu kampanii reklamowej z wykorzystaniem wizerunku Macieja Zientarskiego. Spoty kampanii znikły już z anten, powoli także mają znikać billboardy. „Zgodnie z planem kampania miała zakończyć się 28. lutego” – mówił na antenie radia TOK FM Witkowski.
Maciej Zientarski z ojcem Włodzimierzem reklamowali w telewizji i na bilbordach ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej kierowców w PZU. W oświadczeniu PZU, które firma wydała w związku z wypadkiem Macieja Zientarskiego 27. lutego, czytamy: „W związku z wypadkiem samochodowym, do którego doszło w dniu wczorajszym w Warszawie, PZU SA przekazuje najgłębsze wyrazy ubolewania i troski osobom dotkniętym tą tragedią, deklarując jednocześnie gotowość udzielenia niezbędnego wsparcia, gdyby okazało się ono konieczne.
Wyrażamy również nadzieję, że Pan Maciej Zientarski dzięki troskliwej opiece medycznej szybko powróci do zdrowia.” (kk)