sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKampania „Zima 2008”

Kampania „Zima 2008”

W najnowszym Pulsie Biznesu ukazał się artykuł o nowym pomyśle Polskiej Organizacji Turystycznej na promocję naszego kraju.

Jak twierdzi jeden z doradców POT Michał Nykowski „W związku z wejściem Polski do strefy Schengen mniej będzie turystów ze Wschodu. Trzeba więc poszukać ich gdzie indziej”. Nowa kampania „Zima 2008” potrwa od stycznia do marca 2008 roku i będzie kosztować ok. 500 tysięcy złotych. Przygotowany został specjalny spot reklamowy, w którym będzie można zobaczyć sportowców o fikcyjnych nazwiskach takich jak: Wawelski, Bigos czy Biesiada.

Informacje pojawią się m.in. w brytyjskich mediach. Organizatorzy pragną zainteresować głównie Brytyjczyków, ale chcą także by na ich kampanię zwrócono uwagę w krajach azjatyckich i Brazylii.(mk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj