Kanada zaprezentowała swoje nowe logo związane z promocją turystyczną tego kraju – poinformował portal rp.pl.
Zmieniony znak turystyczny kraju to czerwony napis „Canada” wpisany w kształt serca. W logo pojawił się także nowy slogan promocyjny – „For glowing hearts” („Dla rozpalonych serc”), który nawiązuje do hymnu Kanady. Jak czytamy, stratedzy odpowiedzialni za zmianę identyfikacji wizualnej chcą wywołać silne emocje u turystów.
„Dzisiejsi podróżni potrzebują czegoś więcej niż doświadczeń, chcą być do głębi poruszeni” – powiedział, jak cytuje źródło, Ben Cowan-Dewar, przewodniczący rady nadzorczej Destination Canada, organizacji odpowiedzialnej za promocję Kanady. Dodał on także, że działania związane z nową identyfikacją opierają się na stwierdzeniu, że podróże powinny zmieniać człowieka.
Rp.pl pisze, że ewoluuje również sama instytucja, która od pięciu lat skupia się na większej aktywności w internecie, analizie danych, badaniach rynku i konsultacjach z branżą. Dzięki tym czynnikom Destination Canada określiło charakter Kanady jako kraju turystycznego – chce, by był znany jako miejsce, gdzie poznaje się ludzi i ich kulturę.
Nowe logo ma zostać zaprezentowane w ciągu najbliższych miesięcy na 15 wydarzeniach o charakterze konsumenckim i biznesowym – czytamy dalej. (pm)