czwartek, 21 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKanadyjscy influencerzy walczą z kryzysem bezdomności młodych osób

Kanadyjscy influencerzy walczą z kryzysem bezdomności młodych osób

W lutym 2024 roku rozpoczęła się kampania społeczna „Change of Address”, której celem jest podniesienie świadomości na temat stanu bezdomności młodych osób w Kanadzie – przekazuje lbbonline.com. 

Jak czytamy, organizatorami akcji są fundacja Dans la rue oraz agencja LG2. W projekt zaangażowali się kanadyjscy influencerzy, m.in. wokalista Louis Blouin czy biegaczka Karel Cadoret. 

 

Źródło: youtube.com/Danslaruemontreal

W ramach projektu twórcy internetowi publicznie poinformowali, że tymczasowo zmieniają swoje adresy pocztowe. Dzięki temu marki odzieżowe, które wysyłają im paczki PR z ubraniami, prześlą swoje produkty na adres organizacji Dans la rue – dowiadujemy się. 

Źródło donosi, że kampania ma na celu pomoc bezdomnym w tegorocznym sezonie zimowym. „Dzięki tej współpracy będziemy mogli zapewnić młodym ludziom ciepłą odzież, niezbędną o tej porze roku, przyczyniając się w ten sposób do ich dobrego samopoczucia i poczucia godności” – przekazuje asystentka ds. profilaktyki, interwencji i programów klinicznych w Dans la rue, Myrlande Myrand. 

Jak czytamy, w ciągu doby od uruchomienia akcji, oryginalny post na Instagramie Dans la rue uzyskał 114 tys. organicznych wyświetleń, ponad 2,5 tys. polubień i 670 udostępnień. Od tego czasu do wzięcia udziału w inicjatywie zgłosiło się dwudziestu kolejnych influencerów.

Źródło dodaje również, że osoby, które chciałyby przyłączyć się do akcji „Change of Address” mogą przesyłać paczki do montrealskiego ośrodka Dans la rue Day Centre. (an)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj