Telewizja dla najmłodszych, MiniMini udziela medialnego wsparcia ogólnopolskiej akcji „Klub Pancernika Klika w Fotelikach”. Celem kampanii jest popularyzacja stosowania w samochodach fotelików dla dzieci. Organizatorzy chcą zwrócić uwagę na znaczenie bezpieczeństwa najmłodszych pasażerów.
Od 23 października do 31 listopada na antenie MiniMini emitowany będzie animowany spot reklamowy, w którym mały pancernik – bohater kampanii, będzie przypominał dzieciom i ich rodzicom o zasadach bezpieczeństwa podczas jazdy samochodem. Akcja skierowana jest do dzieci w wieku 4-12 lat i ich rodziców. Działania medialne wspiera policja, która dzieciom podróżującym w samochodach będzie rozdawała pancerniki maskotki. Działania są częścią programu badawczego Unii Europejskiej EUCHIRES na rzecz bezpieczeństwa na drogach. Oprócz Polski biorą w niej udział: Holandia, Belgia, Hiszpania, Czechy, Słowenia, Szwecja, Portugalia, Finlandia i Niemcy. Organizatorami akcji są: Instytut Transportu Samochodowego, Ministerstwo Edukacji, Policja oraz Fundacja Komunikacji Społecznej.