Butcher’s, producent karmy dla zwierząt, zakończył proces rebrandingu. Jego celem jest unowocześnienie wizerunku marki i podkreślenie jej kluczowych elementów, takich jak dbanie o jakość czy wykorzystywanie naturalnych składników. Zmiana identyfikacji wizualnej ma zwracać uwagę także na wartości rodzinne.
„Jesteśmy na polskim rynku od dziewięciu lat, nadszedł czas na odświeżenie wizerunku marki. Nowy design opakowań to łatwiejsza nawigacja przy półce” – komentuje w komunikacie Pat Romanek, członek zarządu Butcher’s Pet Care Polska.
Przykładowe etykiety marki Butcher’s po rebrandingu
Przykładowe etykiety marki Butcher’s przed rebrandingiem
Zrzut ekranu ze strony: butcherspetcare.pl
Rebranding obejmuje nie tylko zmianę etykiet opakowań, lecz także działania promocyjne w internecie i sieciach handlowych. Butcher’s zamierza wykorzystać na przykład kanał POS. Marka uruchomi także odświeżony portal. Rebranding marki i redesign opakowań przygotowała agencja SiebertHead, a pierwsze produkty z nowym wizerunkiem pojawią się na rynku pod koniec lutego 2020 roku.