W styczniu 2019 roku Katarzyna Alińska obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora PR Grupy 4Fun Media. Będzie koordynować działania komunikacyjne poszczególnych spółek i dbać o wizerunek całej grupy. Bezpośrednio będzie podlegać prezesowi zarządu Rossowi Newensowi.
Alińska z Grupą 4Fun Media związana jest od półtora roku, ale do tej pory pełniła funkcję dyrektora PR Sceen Network. Doświadczenie zawodowe zdobywała też w TVN, gdzie pracowała jako szefowa zespołu PR i zastępca dyrektora markiengu czy w banku BZ WBK, gdzie była doradcą prezesa ds. PR. Prowadziła też własną agencją consultingowo-mediową i pracowała dla takich klientów jak Agora, Zwierciadło czy TVP 2 („Pytanie na śniadanie” i „Bitwa na głosy”).
Grupa 4Fun Media nie tylko wprowadza stanowisko dyrektora PR, ale też reorganizuje całą strukturę, w której będzie wyróżniać cztery działy biznesowe. Mateusz Górecki odpowiada za Unit TV i Content, w skład którego wchodzą 4FUN.TV, 4FUN GOLD HITS oraz 4FUN DANCE, Rafał Baran odpowiedzialny jest za Unit B2B, w którym znalazły się FCBBridge2fun, spółka Program oraz nowe projekty B2B, Agnieszka Godlewska zajmuje się obszarem Digital-Out-Of-Home, czyli spółką Screen Network, a Marta Sawicka zarządza Unitem E-Commerce, w skład którego wchodzą CupSell.pl, Pingtee.co.uk, naIMPREZE.pl, MarsFromWenus oraz Mustache.pl. (pp)