W połowie kwietnia 2018 roku Katarzyna Antoniszewska dołączyła do zespołu kierowniczego Hill+Knowlton Strategies. Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. projektów strategicznych. Odpowiada m.in. za rozbudowanie kompetencji zespołu w sektorze lifestyle.
Katarzyna Antoniszewska z branżą public relations jest związana prawie od 20 lat. Poprzednio pracowała jako PR Manager ds. Digital & E-Commerce w Grupie TVN, gdzie była odpowiedzialna za całościowe zarządzanie wizerunkiem marki Player. Zajmowała się również komunikacją programów z anteny głównej. Przez ponad 10 lat pracowała w Grupie Żywiec. Zarządzała m.in. całościowym procesem rebrandingu firmy, który w międzynarodowym konkursie Transform Awards 2012 zdobył nagrodę „Gold Price for Best Rebrand by region: Baltic region”. Była odpowiedzialna również za kształtowanie relacji Grupy Żywiec ze środowiskami opiniotwórczymi branży piwowarskiej m.in. przez organizację „Festiwalu Birofilia”. (mf)