Z początkiem 2021 roku Katarzyna Fabjaniak dołączyła do Havas PR Warsaw. Objęła nowo utworzone w strukturze firmy stanowisko Business Director of Operations and Development.
Fabjaniak odpowiada w Havasie za wsparcie zespołów klienckich w realizacji bieżących zadań projektowych, a także za działania mające na celu rozwój biznesu. W tym celu agencja rozwija zintegrowaną ofertę public relations w ramach współprac realizowanych wewnątrz Havas Village (struktury łączącej Havas Creative Group oraz Havas Media Group).
Katarzyna Fabjaniak ma kilkanaście lat doświadczenia agencyjnego. Poprzednio, od 2016 roku, pracowała w Hill+Knowlton Strategies – najpierw jako Group Account Director, a następnie Managing Director. Wcześniej była związana z agencjami 24/7 Communication (gdzie pełniła funkcję Group Account Managera) i On Board Think Kong.
Specjalizuje się projektach dla branż retail, FMCG, nowych technologii oraz healthcare, jest także ekspertką w zakresie komunikacji kryzysowej. Ma doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi projektami o charakterze hubowym. W swojej karierze realizowała projekty dla takich marek i firm jak: Huawei, Facebook, Biedronka, Lidl, McDonald’s, LOTTE Wedel, Grupa Żywiec, Wyborowa Pernod Ricard, P&G, Coca-Cola, Medicover, Janssen Cilag czy GSK. Jurorka międzynarodowych konkursów branżowwych Cannes Lions Dubai Lynx Festival oraz New York Festivals Advertising Awards. (mb)