Na początku czerwca 2024 roku Polsat Media poinformował o zmianach w dziale marketingu i PR, nadzorowanym przez Łukasza Urbańskiego, Business Development Directora.
Katarzyna Iwańska objęła stanowisko Head of Marketing & PR. Z Polsat Media jest związana od ośmiu lat. Ostatnio pełniła funkcję Business Development Managera w biurze reklamy Polsat Media i była odpowiedzialna za rozwój oferty biznesowej. Wcześniej pracowała w firmie m.in. jako specjalistka w dziale projektów niestandardowych.
Do zespołu marketingu i PR dołączyła również Gabriela Sowa, która objęła stanowisko Marketing & PR Specialist. Sowa w Polsat Media pracuje od niemal dwóch lat, dotychczas była w dziale Business Development.
Gabriela Sowa
Dotychczasowy Marketing & PR Director w Polsat Media Marcin Szaniawski obejmie w spółce nowo utworzone stanowisko Client Experience Directora. W nowej roli będzie odpowiedzialny za koordynację całości działań client service’owych. (mb)