W maju 2024 roku ruszyła wiosenno-letnia kampania Zalando, odzieżowego sklepu internetowego. Ambasadorką akcji „Najlepiej Ci w byciu sobą” została Katarzyna Nosowska.
Kampania ma na celu zachęcić do celebrowania autentyczności przez modę, a także wybrania tego, co jest naprawdę ważne. Marka podkreśla także, że nikt nie ma obowiązku komukolwiek czegokolwiek udowadniać.
Katarzyna Nosowska to polska wokalistka znana z unikatowego i bezkompromisowego stylu. Według Zalando, doskonale reprezentuje ona ideę kampanii „Najlepiej Ci w byciu sobą”. Nosowska pokazuje bowiem, jak celebrować dojrzałość, w której zyskuje się pewność siebie i zaufanie do własnych wyborów.
Wiosenne stylizacje wykorzystane w kampanii zostały wybrane spośród marek dostępnych na stronie Zalando i mają pasować na różne okazje. Podczas ich tworzenia uwzględniono także nieprzewidywalną, polską pogodę.
W ramach kampanii powstały spoty z udziałem Nosowskiej, które zostały wyreżyserowane przez Arka Nowakowskiego.
Źródło: youtube.com/zalando
Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada 180heartbeats + JUNG v.MATT, a za realizację studio Shoot Me Visual Artists. (ao)