czwartek, 19 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryKatarzyna Strojna-Szwaj zmienia branżę. Z hotelarstwa do Browarów Polskich

Katarzyna Strojna-Szwaj zmienia branżę. Z hotelarstwa do Browarów Polskich

Wraz z początkiem grudnia 2024 roku Katarzyna Strojna-Szwaj dołączyła do Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie. Objęła ona nowo utworzone stanowisko menedżerki ds. komunikacji i public affairs. Strojna-Szwaj zmienia branżę po ponad dziesięciu latach spędzonych w sektorze hotelarskim.

W nowej roli w zespole Browary Polskie Strojna-Szwaj odpowiada za komunikację zewnętrzną oraz kontakty z mediami, a także działania z zakresu public affairs.

Jak podkreśla związek, branża piwowarska przechodzi obecnie dynamiczne zmiany. W nadchodzącym roku tematy związane z odpowiedzialną konsumpcją alkoholu, nowymi trendami (takimi jak promocja napojów bezalkoholowych) czy zrównoważonym rozwojem będą zajmować centralne miejsce w działaniach komunikacyjnych Browarów Polskich. „Jako organizacja reprezentująca branżę piwowarską w Polsce chcemy, aby nasz głos był bardziej słyszalny wśród liderów opinii i w mediach. Dołączenie do naszego zespołu Katarzyny Strojnej-Szwaj jest znaczącym krokiem do realizacji tych celów” – przekazał Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Browary Polskie.

Czytaj też: „Komunikacja alkoholu bez tabu”. E-book już dostępny – PRoto.pl

Katarzyna Strojna-Szwaj ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji i marketingu. W trakcie swojej kariery zawodowej przez większość czasu związana była z hotelarstwem. Zarządzała kampaniami reklamowymi, odpowiadała za relacje z mediami oraz nadzorowała strategie komunikacji w mediach społecznościowych dla obiektów zagranicznych sieci hotelowych w Polsce.

Na swoim koncie ma współpracę z HR Group, gdzie jako Senior Communications & Social Media Managerka odpowiadała za wprowadzenie marki sieci hotelowej na polski rynek oraz budowanie jej rozpoznawalności. Przez ponad dziesięć lat była też związana z siecią hoteli Vienna House, gdzie pełniła funkcję Regional Communication and Marketing Managerki, a następnie Regional Communication and Social Media Managerki. W tym czasie koordynowała liczne projekty z zakresu komunikacji, PR i marketingu, takie jak rebranding marki Vienna House w Polsce, promocję otwarcia nowego obiektu czy działania związane z fuzją sieci Vienna House i HR Group.

Strojna-Szwaj ukończyła politologię ze specjalizacją marketing polityczny na Uniwersytecie Warszawskim. Jest także absolwentką studiów podyplomowych z psychologii społecznej na SWPS. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj