W listopadzie 2024 roku Katarzyna Żakieta stanęła na czele działu kreacji w Cape Morris. W roli Head of Creation zastąpiła Grzecha Lufta.
Żakieta zajmuje się zarządzaniem działem kreacji i dbaniem o najwyższy poziom rozwiązań kreatywnych, które dostarcza agencja.
Katarzyna Żakieta doświadczenie marketingowe zdobywała podczas pracy dla ponad 50 marek z sektorów beauty, retail, farmacji i FMCG. Współpracowała z takimi firmami jak m.in. Kaufland Polska, Super-Pharm, Shell, Bepanthen, Krups, Danone oraz COTY. Odpowiadała za kampanie brandów o social media z portfolio Carsberga, a jej projekty zdobywały uznanie jurorów w konkursach branżowych, w tym Golden Arrow czy Effie Awards.
Z Cape Morris jest związana od ponad trzech lat i do tej pory pełniła funkcje Senior Copywriterki i Team Leaderki. Wcześniej przez ponad cztery lata pracowała w Kamikaze Digital. W przeszłości odgrywała rolę redaktorki naukowej na Uniwersytetecie Łódzkim. (ao)