niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKaufland zostaje z 38Content Communication i powierza agencji nowe zadania

Kaufland zostaje z 38Content Communication i powierza agencji nowe zadania

Kaufland kontynuuje współpracę z 38Content Communication. Agencja poinformowała o wygranym przetargu na obsługę międzynarodowej sieci sklepów na początku października 2023 roku. Dotychczasowy zakres współpracy został rozszerzony.

Do tej pory, od blisko trzech lat, 38Content Communication zajmowało się obsługą PR firmy, w tym zarządzaniem komunikacją kryzysową, kreacją, strategią PR oraz realizacją projektów z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu.

Teraz 38CC wciąż będzie odpowiedzialne za wprowadzanie kompleksowej strategii komunikacji marki w obszarze PR-u, CSR-u i kreacji na terenie Polski, a dodatkowo zajmie się działaniami Public Affairs.

Po stronie agencji działaniami dla sieci Kaufland zajmuje się zespół pod kierownictwem Justyny Kalinowskiej, Group Account Managerki. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj