Cofeedesk poinformowało o nawiązaniu współpracy z Aleksandrą Mirosław, polską olimpijką specjalizująca się we wspinaczce na czas oraz zdobywczynią tytułu Sportowca Roku 2024 w plebiscycie Przeglądu Sportowego. W ramach wspólnych działań powstała specjalna edycja kawy sygnowana nazwiskiem zawodniczki.
Na rynek trafiła właśnie kawa „Hi 6:06AM” marki Coffedesk stworzona we współpracy z polską olimpijką. Nazwa kawy nawiązuje do wyniku Mirosław podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu w 2024 roku, kiedy w czasie 6:06 sekund ustanowiła rekord świata we wspinaczce sportowej – informują przedstawiciele marki, którzy są zdania, że świat kawy i sportu z powodzeniem mogą się łączyć.
„Razem z Olą Mirosław wspięliśmy się na nasz wspólny szczyt, aby dostarczyć najlepsze ziarna godne pierwszego miejsca. Ola, z myślą o tej współpracy, przygotowała konkretne wytyczne: ziarna mają być z obróbki naturalnej, bo kojarzy jej się to ze sportową drogą. Trudną, wymagającą czasu i starannych przygotowań, ale w efekcie dającą spektakularne efekty” – mówi Magdalena Rzepka, Head of Marketing w Coffeedesk.
Aleksandra Mirosław – polska zawodniczka specjalizująca się we wspinaczce na czas, dwukrotna mistrzyni świata oraz mistrzyni olimpijska z 2024 roku – prywatnie jest także miłośniczką kawy.
„Wspólnie z Coffeedesk stworzyliśmy kawę, która powstała w efekcie naturalnej metody obróbki. Ta metoda, nazywana »zarazem łatwą, jak i trudną« jest bardzo czasochłonna oraz kojarzy mi się ze mną i moją drogą. Do startu przygotowujesz się wiele lat, co z pozoru wydaje się łatwe – podążasz tą samą drogą, zwłaszcza, gdy jesteś rekordzistką świata, ale to nie jest takie proste. W trakcie przygotowań napotykasz wiele trudności, nie wszystkie starty są udane tak, jak sobie to wymarzyłaś, przegrywasz. Finalnie na jeden bieg w tym konkretnym dniu składa się dziesięć lat przygotowań, wielu doświadczeń, emocji, przeżyć i na scenę wychodzisz z przekonaniem, że jesteś gotowy i sobie poradzisz. Kawa »Hi 6:06AM« jest odzwierciedleniem tej historii i podróżą do mojego świata” – przekazała Mirosław.
Coffeedesk nie po raz pierwszy łączy siły ze światem sportu. Kawowy brand regularnie wspiera MKP Kotwica Kołobrzeg – polski klub koszykówki, którego jest sponsorem. „Pokazujemy, że dobra kawa doskonale współgra ze sportowym stylem życia” – wyjaśnia Magdalena Rzepka. (kn)