Zarząd Grupy PWN powierzył funkcję pełnomocnika ds. rozwoju serwisów internetowych Dominikowi Kaznowskiemu, dotychczasowemu partnerowi i dyrektorowi ds. social mediów w agencji Publicon.
Dominik Kaznowski odpowiada za przygotowanie i realizację strategii rozwoju e-commerce, technologii i serwisów internetowych spółek Grupy PWN oraz kierowanie polityką rozwoju spółek Grupy w zakresie nowych technologii.
Z branżą internetową jest związany od ponad 10 lat. Pracował m. in. jako pełnomocnik zarządu ds. produktu i marketingu w serwisie nk.pl (wówczas Nasza Klasa), prezes zarządu i co-founder w portalu interaktywnie.com (Grupa Money.pl) oraz spółce doradczej Xevin Consulting. Był też dyrektorem marketingu w Pionie Internetu w Agora oraz zastępcą dyrektora biura komunikacji korporacyjnej i marketingu w Grupie PZU. Od 2011 roku pracował jako konsultant i wykładowca m. in. dla Akademii Leona Koźmińskiego, Collegium Civitas, Uniwersytetu Wrocławskiego, Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. (es)