W lipcu 2023 roku K+Group poinformowało o rozpoczęciu współpracy z Herbapolem Poznań – producentem produktów leczniczych, suplementów diety, kosmetyków, przedsiębiorstwem zielarskim. Agencja zrealizuje dla marki zintegrowaną kampanię edukacyjną.
Herbapol Poznań jest sponsorem wakacyjnej akcji „Przyjaciółki z natury”, która ma na celu edukację kobiet na temat dbania o zdrowie przy infekcjach układu moczowego.
Zintegrowany zespół K+Group, odpowiedzialny za przygotowanie i realizację kampanii, przygotował m.in. badanie i raport na temat społecznego aspektu problemu, jakim są infekcje dróg moczowych, oraz kobiecych nawyków w zakresie wyboru leków czy źródła uzyskiwania porad.
Na potrzeby akcji powstała specjalna strona internetowa, na której można znaleźć wyniki badania, a także informacje o poszczególnych etapach akcji, artykuły edukacyjne oraz relacje z aktywacji zaplanowanych w ramach kampanii. W ramach akcji zrealizowane zostanie także ośmiodniowe „road show” na Półwyspie Helskim, obejmujące m.in. zajęcia z jogi czy rozmowy z przedstawicielami marki.
Za linię kreatywną i landing page odpowiada agencja reklamy i brandingu K+Creative. K+PR zajmie się z kolei obsługą biura prasowego i działaniami media relations. K+Digital odpowiada natomiast za wsparcie w komunikacji w mediach społecznościowych.
K+Group wybrano w przetargu. Z ramienia agencji działaniami kieruje Joanna Piczuła, Integrated Communication Director. (mb)