W czerwcu 2024 roku K+Group rozpoczęło współpracę przy promocji filmu „Trefliki ratują święta”, nowej produkcji KAZstudio należącego do grupy Trefl, odpowiedzialnego za serial animowany „Rodzina Treflików”.
W listopadzie 2024 roku planowana jest premiera kinowa nowej produkcji, która – podobnie jak serial – będzie wykonana w lalkowej technice poklatkowej, tematycznie nie będzie to jednak kontynuacja serialowych wątków. Film współfinansowany przez Polski Instytut Sztuki Filmowej, w reżyserii Piotra Ficnera, trafi do kin we Francji, w Szwecji i Polsce. Dystrybucją w Polsce zajmą się Młode Horyzonty.
Zadaniem K+Group będzie przygotowanie strategii i planu kampanii promującej film oraz realizacja jej poszczególnych elementów, czyli: pozyskanie partnerów licencyjnych, instytucjonalnych oraz patronów medialnych, kompleksowa obsługę PR i social mediów. Agencja zapewni także wsparcie przy organizacji eventów promujących film, zajmie się konsultacjami przy tworzeniu materiałów promocyjnych do filmu, takimi jak teaser, trailer czy plakat filmowy. W promocji filmu mają być wykorzystywane m.in. trade marketing, marketing sportowy czy działania edukacyjne.
Jak wyjaśnia Michał Olbrychowski, COO K+Group, całościowe podejście do projektu to efekt zmian wprowadzonych w strukturze firmy i sposobie współdziałania spółek K+ w zeszłym roku. „Miały one na celu możliwość obsługi właśnie takich projektów, w których klient potrzebuje wsparcia w wielu obszarach marketingu i komunikacji. Lider projektu po stronie K+Group korzysta z wiedzy i zasobów całej agencji na konkretnych odcinkach realizacji kampanii” – dodaje Olbrychowski.
Po stronie K+Group działaniami kieruje Sylwia Sasal, Integrated Communication Senior Manager.
Trefl współpracuje na stałe z K+Group, teraz zgłosił się do agencji z nowym projektem. Umowę zawarto do końca 2024 roku. (mb)