Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
KIA ma nowe logo. producent samochodów kia prezentuje swoje nowe logo i przedstawia odświeżone motto. zmiany mają symbolizować transformację oraz nowe cele marki. nowe logo ma odzwierciedlać ambicje firmy, która w przyszłości chce być liderem branży mobilności i wyraża wartości, które marka chce oferować klientom przez przyszłe produkty i usługi. projekt graficzny przypomina odręczny podpis – rytmiczna i ciągła linia logo ma świadczyć o tym, że kia chce inspirować, natomiast jego symetria pokazuje firmę w dążeniu do tego celu. dodatkowo „wznoszące linie” są symbolem rozwoju z myślą o klientach. „nowe logo kia ma odzwierciedlać dążenie marki do tego, aby zostać liderem zmian oraz innowacji” – tłumaczy ho sung song, prezes i dyrektor generalny firmy. „branża motoryzacyjna przeżywa okres gwałtownych przemian, które kia zarówno kształtuje, jak i dostosowuje się do nich. nowe logo jest wyrazem naszego pragnienia do inspirowania klientów w miarę, jak zmieniają się ich potrzeby w zakresie mobilności, a także naszych pracowników, aby potrafili sprostać wyzwaniom, przed którymi stoimy w szybko zmieniającej się branży” – dodaje ho sung song. nowe logo zostało zaprezentowane wraz z pokazem pirotechnicznym nad miastem incheon w korei. 303 wystrzelone drony dodatkowo ustanowiły nowy rekord guinnessa w kategorii „liczby dronów, wykorzystanych do pokazu fajerwerków”. poprzednie logo. dodatkowo kia przedstawiła swoje nowe motto: „movement that inspires”. dowiadujemy się, że szczegóły dotyczące nowej strategii marki zostaną przedstawione podczas światowego wydarzenia transmitowanego online pt. „new kia brand showcase”. odbędzie się ono w piątek, 15 stycznia 2021 roku, o godzinie 1:00 w nocy czasu środkowoeuropejskiego, cet. to wydarzenie będzie można obejrzeć na oficjalnym kanale firmy na youtubie. nowe logo i motto. (kd).
Producent samochodów KIA prezentuje swoje nowe logo i przedstawia odświeżone motto. Zmiany mają symbolizować transformację oraz nowe cele marki.
Nowe logo ma odzwierciedlać ambicje firmy, która w przyszłości chce być liderem branży mobilności i wyraża wartości, które marka chce oferować klientom przez przyszłe produkty i usługi. Projekt graficzny przypomina odręczny podpis – rytmiczna i ciągła linia logo ma świadczyć o tym, że KIA chce inspirować, natomiast jego symetria pokazuje firmę w dążeniu do tego celu. Dodatkowo „wznoszące linie” są symbolem rozwoju z myślą o klientach.
„Nowe logo KIA ma odzwierciedlać dążenie marki do tego, aby zostać liderem zmian oraz innowacji” – tłumaczy Ho Sung Song, prezes i dyrektor generalny firmy. „Branża motoryzacyjna przeżywa okres gwałtownych przemian, które KIA zarówno kształtuje, jak i dostosowuje się do nich. Nowe logo jest wyrazem naszego pragnienia do inspirowania klientów w miarę, jak zmieniają się ich potrzeby w zakresie mobilności, a także naszych pracowników, aby potrafili sprostać wyzwaniom, przed którymi stoimy w szybko zmieniającej się branży” – dodaje Ho Sung Song.
Nowe logo zostało zaprezentowane wraz z pokazem pirotechnicznym nad miastem Incheon w Korei. 303 wystrzelone drony dodatkowo ustanowiły nowy rekord Guinnessa w kategorii „Liczby dronów, wykorzystanych do pokazu fajerwerków”.
Poprzednie logo
Dodatkowo KIA przedstawiła swoje nowe motto: „Movement that inspires”. Dowiadujemy się, że szczegóły dotyczące nowej strategii marki zostaną przedstawione podczas światowego wydarzenia transmitowanego online pt. „New Kia Brand Showcase”. Odbędzie się ono w piątek, 15 stycznia 2021 roku, o godzinie 1:00 w nocy czasu środkowoeuropejskiego, CET. To wydarzenie będzie można obejrzeć na oficjalnym kanale firmy na YouTubie.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
KIA ma nowe logo. producent samochodów kia prezentuje swoje nowe logo i przedstawia odświeżone motto. zmiany mają symbolizować transformację oraz nowe cele marki. nowe logo ma odzwierciedlać ambicje firmy, która w przyszłości chce być liderem branży mobilności i wyraża wartości, które marka chce oferować klientom przez przyszłe produkty i usługi. projekt graficzny przypomina odręczny podpis – rytmiczna i ciągła linia logo ma świadczyć o tym, że kia chce inspirować, natomiast jego symetria pokazuje firmę w dążeniu do tego celu. dodatkowo „wznoszące linie” są symbolem rozwoju z myślą o klientach. „nowe logo kia ma odzwierciedlać dążenie marki do tego, aby zostać liderem zmian oraz innowacji” – tłumaczy ho sung song, prezes i dyrektor generalny firmy. „branża motoryzacyjna przeżywa okres gwałtownych przemian, które kia zarówno kształtuje, jak i dostosowuje się do nich. nowe logo jest wyrazem naszego pragnienia do inspirowania klientów w miarę, jak zmieniają się ich potrzeby w zakresie mobilności, a także naszych pracowników, aby potrafili sprostać wyzwaniom, przed którymi stoimy w szybko zmieniającej się branży” – dodaje ho sung song. nowe logo zostało zaprezentowane wraz z pokazem pirotechnicznym nad miastem incheon w korei. 303 wystrzelone drony dodatkowo ustanowiły nowy rekord guinnessa w kategorii „liczby dronów, wykorzystanych do pokazu fajerwerków”. poprzednie logo. dodatkowo kia przedstawiła swoje nowe motto: „movement that inspires”. dowiadujemy się, że szczegóły dotyczące nowej strategii marki zostaną przedstawione podczas światowego wydarzenia transmitowanego online pt. „new kia brand showcase”. odbędzie się ono w piątek, 15 stycznia 2021 roku, o godzinie 1:00 w nocy czasu środkowoeuropejskiego, cet. to wydarzenie będzie można obejrzeć na oficjalnym kanale firmy na youtubie. nowe logo i motto. (kd).