Producent samochodów KIA prezentuje swoje nowe logo i przedstawia odświeżone motto. Zmiany mają symbolizować transformację oraz nowe cele marki.
Nowe logo ma odzwierciedlać ambicje firmy, która w przyszłości chce być liderem branży mobilności i wyraża wartości, które marka chce oferować klientom przez przyszłe produkty i usługi. Projekt graficzny przypomina odręczny podpis – rytmiczna i ciągła linia logo ma świadczyć o tym, że KIA chce inspirować, natomiast jego symetria pokazuje firmę w dążeniu do tego celu. Dodatkowo „wznoszące linie” są symbolem rozwoju z myślą o klientach.
„Nowe logo KIA ma odzwierciedlać dążenie marki do tego, aby zostać liderem zmian oraz innowacji” – tłumaczy Ho Sung Song, prezes i dyrektor generalny firmy. „Branża motoryzacyjna przeżywa okres gwałtownych przemian, które KIA zarówno kształtuje, jak i dostosowuje się do nich. Nowe logo jest wyrazem naszego pragnienia do inspirowania klientów w miarę, jak zmieniają się ich potrzeby w zakresie mobilności, a także naszych pracowników, aby potrafili sprostać wyzwaniom, przed którymi stoimy w szybko zmieniającej się branży” – dodaje Ho Sung Song.
Nowe logo zostało zaprezentowane wraz z pokazem pirotechnicznym nad miastem Incheon w Korei. 303 wystrzelone drony dodatkowo ustanowiły nowy rekord Guinnessa w kategorii „Liczby dronów, wykorzystanych do pokazu fajerwerków”.
Poprzednie logo
Dodatkowo KIA przedstawiła swoje nowe motto: „Movement that inspires”. Dowiadujemy się, że szczegóły dotyczące nowej strategii marki zostaną przedstawione podczas światowego wydarzenia transmitowanego online pt. „New Kia Brand Showcase”. Odbędzie się ono w piątek, 15 stycznia 2021 roku, o godzinie 1:00 w nocy czasu środkowoeuropejskiego, CET. To wydarzenie będzie można obejrzeć na oficjalnym kanale firmy na YouTubie.
Nowe logo i motto
(kd)