15 sierpnia rozpocznie się ogólnopolska kampania billboardowa promująca Kielce. Akcja outdoorowa jest główną nagrodą w konkursie Złote Formaty w ramach zorganizowanego przez Ströer Out-of-Home Media II Festiwalu Promocji Miast i Regionów.
Dwutygodniowa kampania o wartości 100 tys. zł będzie prowadzona na 300 billboardach Grupy Ströer w pięciu miastach: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Lublinie i Katowicach. Celem promocji jest zachęcenie mieszkańców dużych miast do odwiedzenia Kielc. Akcja ma pokazać, że Kielce to doskonałe miejsce na spędzenie weekendu. Autorami kreacji są: fotograf Krzysztof Pęczalski i projektant Michał Obiedziński.
W lipcu zwycięską kampanię billboardową w kategorii Wydawnictwo Promocyjne zrealizował Jarocin. Akcja promowała tegoroczną edycję Jarocin Festiwal. Do końca lutego 2009 roku swoją nagrodę mogą wykorzystać także laureaci pierwszych miejsc w pozostałych kategoriach, czyli Szczecin (zwycięzca w sekcji Wydarzenie Specjalne) i Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego (zwycięzca w sekcji Plakat Reklamowy). (kk)
Poniżej prezentujemy plakat reklamujący Kielce. Zachęcamy do skomentowania projektu pod artykułem.