piątek, 10 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościKiepski PR polskiego PR-u

Kiepski PR polskiego PR-u

Puls Biznesu informuje o wynikach badań na temat dobrych praktyk w public relations, przeprowadzonych w WSIiZ pod kierunkiem Dariusza Tworzydły. Wynika z nich, że jedynie 2,9 proc. badanych nie spotkało się z żadnymi złymi praktykami w PR, a lista nieetycznych działań jest długa.

W artykule można przeczytać, że najczęstszymi zarzutami wobec PR-owskiego środowiska jest przeprowadzanie na zlecenie klientów badań, w których zniekształca się fakty lub przedstawia je w niewłaściwym kontekście. Często wskazywanymi przez ankietowanych niewłaściwymi praktykami są nadużycia na styku branż PR i dziennikarstwa. Jak wynika z sondażu, powszechną praktyką jest łączenie pracy w public relations z dziennikarstwem lub oferowanie dziennikarzom wynagrodzenia za informację w mediach, zapewniając tym samym emisję materiałów o kliencie. (ał)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj