Kino Praha, zarządzane przez Meteora Films, z okazji 4 rocznicy działalności prezentuje nowe logo i identyfikację wizualną.
Odświeżenie marki ma na celu podkreślenie zmian, jakie w ciągu ostatnich lat zaszły w kinie.
„W ostatnich latach wykonaliśmy ogromną pracę. Praha stała się centrum kultury otwartym nie tylko na film, ale również na taniec, muzykę, teatr i obraz. (…) Nadal skupiamy swoje działania wokół dużego ekranu, jednak regularnie prezentujemy na nim wydarzenia, które znacznie wykraczają poza standardowy repertuar kina. W kolejnym sezonie będziemy kontynuować współpracę z The Metroplitan Opera, Teatrem Bolszoj oraz z Królewskim Teatrem Narodowym w Londynie” – mówi Joanna Grabowska, prezes zarządu spółki Meteora Films.
„Przyjdź i zobacz. Polub nas. Zakochaj się kinie” – tak brzmi hasło towarzyszące działalności kina studyjnego na warszawskiej Pradze. Na jesień zaplanowano nowe projekty i cykle filmowe, ze szczególnym uwzględnieniem wydarzeń dla dzieci i młodzieży.
Projekt nowej identyfikacji wizualnej stworzyła warszawska agencja reklamowa Creative House Media. Za produkcję animowanej wersji logotypu odpowiedzialne jest natomiast studio produkcyjne Artcore.
(ak)