Klaudia Jamróz z końcem marca 2021 roku awansowała w agencji ditialowej Labcon (należącej do Group One) na stanowisko Influencer Marketing Managera. To nowo utworzona funkcja w firmie. Zadaniem Jamróz będzie teraz rozwijanie zespołu influencer marketingu w strukturach agencji.
Do tej pory Jamróz pełniła w firmie funkcję Senior Content & Influencer Marketing Specialist i dbała o dobór influencerów, tworzenie koncepcji kampanii czy koordynację i kontakt pomiędzy influencerem a marką. Z Labcon jest związana od początku działania agencji, czyli od 2017 roku.
Wcześniej Klaudia Jamróz zdobywała doświadczenie w Multi Channel Network, gdzie pracowała jako Influencer Manager. Do Labconu przeszła z kolei z Mediakraft, gdzie była Project Managerem. Pracowała dla takich marek jak L’Oreal, Coty, Disney, Castrol, BBC, Hochland, Remington, Avene czy Jaguar. Jest absolwentką dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Jest laureatką konkursu Young Creatives 2020 w kategorii Media. (mb)