W sierpniu 2024 roku do Tears of Joy dołączył Kamil Bolek, który objął nowo utworzone stanowisko Business Development Directora.
Bolek jest odpowiedzialny za budowę i rozwój nowej usługi agencji – VideoSEO. Ma ona polegać na tworzeniu treści wideo, optymalizowanych pod algorytmy zarówno Google’a, jak i wyszukiwarek mediów społecznościowych, w oparciu o analitykę zachowań użytkowników.
Kamil Bolek ma ponad dziesięć lat doświadczenia w marketingu. Wykłada influencer marketing i wideo marketing na YouTubie na kilku kierunkach studiów podyplomowych. Jest także arbitrem Komisji Etyki Reklamy.
Od 2014 roku pracował w spółce LifeTube, należącej obecnie do grupy LTTM. Początkowo pełnił funkcję Strategic Plannera, a następnie PR & Brand Managera. W 2016 roku objął stanowisko Head of Communication platformy IndaHash. W 2017 roku powrócił natomiast do LifeTube’a jako dyrektor marketingu i członek zarządu. Od 2019 roku, po połączeniu spółek TalentMedia, Gameset i LifeTube w grupę LTTM, odpowiadał za komunikację i wizerunek wszystkich marek spółki. W 2020 roku przejął odpowiedzialność za monetyzację sieci partnerskiej, przychody AdSense i rozwój nowych usług dla influencerów.
Bolek w przeszłości był związany także z agencjami, takimi jak Livebrand PR Communications, d*fusion czy First PR. (ao)