piątek, 8 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryKamil Bolek dołączył do Tears of Joy

Kamil Bolek dołączył do Tears of Joy

W sierpniu 2024 roku do Tears of Joy dołączył Kamil Bolek, który objął nowo utworzone stanowisko Business Development Directora.

Bolek jest odpowiedzialny za budowę i rozwój nowej usługi agencji – VideoSEO. Ma ona polegać na tworzeniu treści wideo, optymalizowanych pod algorytmy zarówno Google’a, jak i wyszukiwarek mediów społecznościowych, w oparciu o analitykę zachowań użytkowników.

Kamil Bolek ma ponad dziesięć lat doświadczenia w marketingu. Wykłada influencer marketing i wideo marketing na YouTubie na kilku kierunkach studiów podyplomowych. Jest także arbitrem Komisji Etyki Reklamy.

Od 2014 roku pracował w spółce LifeTube, należącej obecnie do grupy LTTM. Początkowo pełnił funkcję Strategic Plannera, a następnie PR & Brand Managera. W 2016 roku objął stanowisko Head of Communication platformy IndaHash. W 2017 roku powrócił natomiast do LifeTube’a jako dyrektor marketingu i członek zarządu. Od 2019 roku, po połączeniu spółek TalentMedia, Gameset i LifeTube w grupę LTTM, odpowiadał za komunikację i wizerunek wszystkich marek spółki. W 2020 roku przejął odpowiedzialność za monetyzację sieci partnerskiej, przychody AdSense i rozwój nowych usług dla influencerów.

Bolek w przeszłości był związany także z agencjami, takimi jak Livebrand PR Communications, d*fusion czy First PR. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj