Z początkiem sierpnia Stella Gonet objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki strategii i kreacji w Ancymonach.
Gonet wzmacnia struktury dyrektorskie agencji, czuwając nad realizacją jej misji w obszarze innowacji, kreatywności i strategii. Jest odpowiedzialna za koordynację procesów twórczych i wdrażanie nowych produktów i usług. Do jej zadań należy dbanie o rentowność, wydajność i efektywność pracy zespołów kreatywnych oraz wspieranie przyjętej polityki sprzedażowej firmy.
Stella Gonet ma ponad 15 lat doświadczenia w marketingu i reklamie. W ramach własnej działalności zajmowała się consultingiem, przeprowadzając audyty w obszarze zarządzania m.in. działami marketingu, pracą zespołów kreatywnych oraz procesami produkcyjnymi i wydawniczymi. Przed dołączeniem do agencji pracowała dla takich firm jak Only Bio, Eurocash czy Eveline Cosmetics. Odpowiadała za zarządzanie procesami new product development dla marek kosmetycznych i spożywczych. Planowała także strategie marketingowe i PR, a także kampanie reklamowe 360.
W przeszłości była związana m.in. z Publicis, Advalue oraz Ernst cReative. Obsługiwała takie marki jak L’Oreal, Unilever, w tym Saga, Knorr, Algida, Lipton i Kasia, Grupa Pracuj, Suzuki, Pepsi, Wedel, Desperados czy Żywiec Zdrój. (ao)