Sklep internetowy About You jest zalewany negatywnymi komentarzami w mediach społecznościowych pisanymi przez zdenerwowanych klientów – informuje portal finanse.wp.pl. Jak czytamy, zarzucają oni firmie m.in. opóźnianie wypłat pieniędzy za zwrócony towar i brak organizacji.
„Od miesiąca czekam na przelew. Na infolinii bardzo miła pani przeprasza i zapewnia o szybkim załatwieniu sprawy, a efektów brak. Na szczęście to niewielka kwota, ale niesmak pozostanie. Osobiście już nigdy nie zamówię nic z tej strony” – źródło przytacza wypowiedź jednej z klientek.
Jak czytamy, sklep łamie własny regulamin, według którego zwrot pieniędzy powinien zostać dokonany w ciągu dwóch tygodni. Niektórzy użytkownicy sugerują zgłoszenie sprawy na policję, a inni grożą wniesieniem pozwu sądowego – podaje portal.
źródło: facebook.com/aboutyoupoland
Autor artykułu Jakub Ceglarz zaznacza, że sklep stara się reagować na zarzuty i odpisuje każdemu z osobna, prosząc o kontakt w wiadomości prywatnej. Wiele z komentarzy znika z sieci i do czasu wyjaśnienia sprawy oznaczane są jako „w trakcie dialogu” lub „strony nawiązały kontakt w celu wyjaśnienia sytuacji”. Zauważa również, że sami użytkownicy są zadowoleni z konsultantów na infolinii i nie mają im nic do zarzucenia.
Nina Stoffel, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej About You&Edited, w rozmowie ze źródłem przyznała, że firma jest świadoma opisywanych problemów z realizacjami zwrotów. Przedstawicielka sklepu tłumaczyła, że opóźnienie wynika z zakłóconego przepływu informacji dotyczących zamówień i zapewniła o stałym kontakcie z klientami, którzy od razu po wysłaniu wiadomości prywatnej dostają zwrot pieniędzy.
Przedstawicielka firmy przeprosiła za zaistniałą sytuację i poinformowała o uruchomieniu specjalnego adresu mailowego, na który klienci mogą zgłaszać problemy z zamówieniami – czytamy. (ak)