środa, 8 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościKlient, który nie jest partnerem, nie jest wart Twojego zaangażowania

Klient, który nie jest partnerem, nie jest wart Twojego zaangażowania

Pracujesz nad projektem, pod którym nie chcesz się podpisać, a klient – choć Cię zatrudnia –  nie pyta o Twoje zdanie. W efekcie sam przestajesz wierzyć w sens produktu. „To znak, że czas zakończyć współpracę” – czytamy w entrepreneur.com.

Renee Warren w artykule wymienia powody świadczące o tym, że współpraca agencji z firmą nie przebiega pomyślnie. Jednym z nich jest fakt, że klient angażuje pracowników agencji w zadania, które nie dają mu możliwości wykazania się. „Pamiętaj, że gdyby faktycznie nie potrzebowali pomocy, nie zatrudniliby Cię” – przypomina autorka.

Kolejny błąd – przedstawiciel firmy nie pyta Cię o opinię, a to skutkuje tym, że żadna ze stron nie będzie zadowolona z efektu końcowego. Czasem zdarza się, że firmy często odwołują spotkania w celu omówienia szczegółu projektu i później są nieosiągalni pod telefonem. Pierwszym krokiem w tym przypadku jest rozpoczęcie naliczania opłat za odwołane spotkania – twierdzi Warren dodając, że klient musi wiedzieć, że wynajmowana agencja ceni sobie swój czas.

Pomimo wstępnego wykładu twojego klienta na temat terminów i budżetu, kiedy trzeba jakiejkolwiek informacji zwrotnej, ten sam klient nie jest w stanie podać odpowiedzi. Brzmi znajomo? – pyta autorka. Jeśli tak, to warto pamiętać, że nieznajomość podstawowych faktów spowolni pracę nad projektem. Brak przejrzystej komunikacji prowadzi też do tego, że agencja przestaje wierzyć w sam produkt. „Jeśli dojdzie do tego stopnia, że nie widzisz już korzyści płynących ze współpracy, nadszedł czas, by rozwiązać umowę” – podsumowuje Warren. (mw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj