Fabryka Komunikacji Społecznej rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii „Klub Pancernika”. Jej celem jest edukowanie dzieci w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego, ale również zmiana zachowań dorosłych dotyczących prawidłowego przewożenia dzieci w samochodzie. W tym roku kampania rozpoczyna się wraz z wakacjami i koncentruje na dwóch pierwszych tygodniach lipca oraz dwóch ostatnich tygodniach sierpnia, czyli w czasie wyjazdów oraz powrotów wakacyjnych, wskazując jednocześnie, iż przewożenie dzieci w urządzeniach zabezpieczających jest konieczne podczas każdej, nawet najkrótszej, podróży samochodem.
Strategia polega na wzmocnieniu działań medialnych z zeszłego roku oraz wprowadzeniu dyskretnych zmian w samym przekazie. Poszerzono ją o hasło, które ma trafić również do rodziców: „Pancernik przypomina – rodzic zapina”. Przekaz kampanii jest wynikiem współpracy Fabryki Komunikacji Społecznej i Agencji PZL. Kampania realizowana jest dla Instytutu Transportu Samochodowego.
W trakcie trwania kampanii na stronie internetowej www.klubpancernika.pl organizowane są konkursy dla dzieci i rodziców. Do kampanii została również włączona policja, która będzie prowadzić wzmożone patrole i sprawdzać czy najmłodsi użytkownicy dróg są odpowiednio zabezpieczeni w czasie podróży.
23 czerwca projekt tegorocznej kampanii został zaprezentowany na forum europejskim w Brukseli. W 2006r. kampania „Klub Pancernika Klika w Fotelikach” zostanie zrealizowana równolegle w 15 krajach Unii Europejskiej. Stanowi ona część programu badawczego Unii Europejskiej EUCHIRES: „European public awareness campaign on the use of seat belts and child restraint systems”, który ma stworzyć podstawy do organizowania wspólnych kampanii na rzecz bezpieczeństwa na drogach, jednocześnie we wszystkich krajach członkowskich.