poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKobiece kody komunikacji w public relations – szkolenie

Kobiece kody komunikacji w public relations – szkolenie

Kobiety są wymagającymi i świadomymi konsumentami i chętnie przyznają się, że mają wpływ na większość decyzji zakupowych. Rynek budzi się zaskoczony… Bo nie wszystkie wspaniałe idee stworzone z myślą o kobietach sprawdzają się i przynoszą zyski! PR-owcy dziwią się,  bo czasami mówiąc do kobiet, mówią do nikogo…

Może do kobiet trzeba komunikować inaczej?… Tylko jak?

Zdając sobie sprawę, że w ogóle istnieją, a potem – jak działają kody komunikacyjne kobiet, można efektywniej definiować grupy docelowe, opracowywać kluczowe przekazy i realizować strategie z zakresu komunikacji – na większą i na mniejszą skalę. Trenerzy podzielą się z uczestnikami szkolenia wiedzą właśnie z tego zakresu, zaproszą do dyskusji i do pracy w grupach nad przekazem „skierowanym do kobiet”.

 

W trakcie warsztatów uczestnicy dowiedzą się:

  • Jak formułować atrakcyjne i przekonujące komunikaty do kobiet korzystając z kobiecych kodów komunikacji

  • Co dla kobiet jest naprawdę ważne i jak to wpływa na ich decyzje (nie tylko zakupowe)

  • Jaki potencjał nabywczy tkwi w kobietach

  • Jak wypromować produkt skierowany do kobiet

 

Do kogo adresowane są warsztaty:

  • Osoby zarządzające marketingiem, R&D i komunikacją w firmach i instytucjach

  • Osoby odpowiadające za kształtowanie pozycji rynkowej firmy

  • Pracowników działów komunikacji, PR i biur prasowych firm

  • Brand managerów

  • Sympatyków komunikacji

 

Aby zapisać się na szkolenie – wypełnij formularz

Szczegółowy program, a także informacje o prowadzących i organizatorach.

Zapraszamy na szkolenie!

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj