Kobiety są wymagającymi i świadomymi konsumentami i chętnie przyznają się, że mają wpływ na większość decyzji zakupowych. Rynek budzi się zaskoczony… Bo nie wszystkie wspaniałe idee stworzone z myślą o kobietach sprawdzają się i przynoszą zyski! PR-owcy dziwią się, bo czasami mówiąc do kobiet, mówią do nikogo…
Może do kobiet trzeba komunikować inaczej?… Tylko jak?
Zdając sobie sprawę, że w ogóle istnieją, a potem – jak działają kody komunikacyjne kobiet, można efektywniej definiować grupy docelowe, opracowywać kluczowe przekazy i realizować strategie z zakresu komunikacji – na większą i na mniejszą skalę. Trenerzy podzielą się z uczestnikami szkolenia wiedzą właśnie z tego zakresu, zaproszą do dyskusji i do pracy w grupach nad przekazem „skierowanym do kobiet”.
W trakcie warsztatów uczestnicy dowiedzą się:
-
Jak formułować atrakcyjne i przekonujące komunikaty do kobiet korzystając z kobiecych kodów komunikacji
-
Co dla kobiet jest naprawdę ważne i jak to wpływa na ich decyzje (nie tylko zakupowe)
-
Jaki potencjał nabywczy tkwi w kobietach
-
Jak wypromować produkt skierowany do kobiet
Do kogo adresowane są warsztaty:
-
Osoby zarządzające marketingiem, R&D i komunikacją w firmach i instytucjach
-
Osoby odpowiadające za kształtowanie pozycji rynkowej firmy
-
Pracowników działów komunikacji, PR i biur prasowych firm
-
Brand managerów
-
Sympatyków komunikacji
Aby zapisać się na szkolenie – wypełnij formularz
Szczegółowy program, a także informacje o prowadzących i organizatorach.
Zapraszamy na szkolenie!