Burger King w Wielkiej Brytanii wystartował z najnowszą kampanią reklamową „Bundels of Joy”. Na serii plakatów przedstawione są kobiety, które tuż po porodzie jedzą fast foody z oferty marki – poinformowało o nietypowej reklamie thedrum.com.
Jak czytamy, Burger King swoją nową kampanią reklamową „Bundels of Joy” chce pokazać celebrację momentu tuż po urodzeniu dziecka, kiedy matka po intensywnym wysiłku i trudach w końcu może coś zjeść. W reklamach widzimy młode mamy na szpitalnych łóżkach, które trzymają swoje dzieci i… hamburgery.
Każdy z plakatów opatrzony jest też dopiskiem z godziną przyjścia na świat dziecka oraz logo Burger Kinga.
Jak informuje źródło, kampania zainspirowana jest ankietą przeprowadzoną przez Mumsnet na zlecenie Burger King UK. Badanie, w którym wzięło udział ponad dwa tysiące mam, pokazało, jak wyjątkowy jest pierwszy posiłek po porodzie. Aż 39 proc. respondentek wskazywało, że to, co zjadły zaraz po porodzie, było jednym z najbardziej niesamowitych posiłków w ich życiu.
Reklamy OOH pojawiły się w przestrzeni miejskiej w Wielkiej Brytanii, m.in. na przystankach autobusowych.
Kampania przygotowana przez BBH London rozpoczęła się 26 września 2024 roku. Jak donosi źródło, nie jest to data przypadkowa – 26 września jest bowiem uznawany za dzień, w którym rodzi się najwięcej dzieci w Wielkiej Brytanii. (kn)
Żródło: thedrum.com, Ad of the Day: Mothers eat burgers in up-close and personal Burger King posters, Amy Houston, 26.09.2024/ Zdjęcie główne: youtube.com