niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualności„Kochaj siebie. Dla zdrowia” – Medonet, Onet i UN Global Compact Network...

„Kochaj siebie. Dla zdrowia” – Medonet, Onet i UN Global Compact Network Poland z kampanią społeczną

14 lutego 2022 roku, w Walentynki, Medonet, Onet oraz UN Global Compact Network Poland rozpoczęły kampanię społeczną „Kochaj siebie. Dla zdrowia”. Jej celem zachęcenie Polaków do aktywnej profilaktyki i zdrowego stylu życia.

Akcję wspierają zostali Katarzyna Zielińska, Vienio oraz Michał Figurski. Znane osoby, które wystąpiły w kampanii, podkreślają, że „miłość do siebie i do swojego ciała oraz akceptacja siebie i zdrowe podejście do życia to pierwszy krok do zdrowia fizycznego i psychicznego”.

Na stronie akcji kochajsiebie.medonet.pl umieszczono edukacyjne materiały poświęcone czterem kluczowym obszarom: zdrowia fizycznego, zdrowia psychicznego, zdrowej diety oraz dbania o zdrowe nawyki. W ramach kampanii pojawią się także quizy, akcje specjalne w mediach społecznościowych, w tym na TikToku. Akcja jest także promowana w kanałach własnych Ringier Axel Springer Polska.

Projekt powstał we współpracy z UN Global Compact Network Poland, którego Ringier Axel Springer Polska jest partnerem od 2019 roku. Przez realizację kampanii RASP wspiera realizację celu nr 3 agendy ONZ – Dobre Zdrowie.

„Pierwszym krokiem do pokochania innych jest pokochanie siebie. Gdy kochamy – akceptujemy, wybaczamy błędy, troszczymy się i dbamy. Także o swoje ciało i umysł. Niestety, jak pokazują wyniki Narodowego Testu Zdrowia Polaków, przeprowadzanego raz w roku przez serwis Medonet, to dbanie o własne zdrowie –  fizyczne i psychiczne – nie wychodzi nam najlepiej. Mam więc nadzieję, że dzięki akcji #KochajSiebie zatrzymamy się na chwilę, znajdziemy czas dla samych siebie i w akcie miłości wprowadzimy drobne zmiany, które będą służyć naszemu zdrowiu. Bo przecież żyjąc dłużej i zdrowiej, robimy to nie tylko dla siebie, lecz wszystkich, których kochamy i na których nam zależy” – komentuje Anna Zimny–Zając, redaktorka naczelna Medonet.pl.

Kreację przygotowała agencja Must Be Loud, a za współpracę z gwiazdami odpowiadała agencja 2koma7. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj