GlaxoSmithKline wybrała, w drodze trzyetapowego przetargu, agencję, która zajmie się PR produktowym dla wytwarzanych przez firmę szczepionek. Agencja ma prowadzić działania public relations dla produktów szczepionkowych przeciwko wirusowi HPV, zakażeniom rotawirusowym i pneumokokowym oraz dla szczepionek skojarzonych.
Wybrana Vision Group odpowiada za relacje z mediami, public affairs i e-PR. Umowa obejmuje również strategiczne i bieżące doradztwo komunikacyjne oraz wsparcie marketingowe. Przedmiotem umowy jest także koordynacja organizacji eventów, spotkań i konferencji prasowych. Umowa między firmami została zawarta na 12 miesięcy.
Za realizację projektu odpowiada 5-osobowy zespół konsultantów agencji. Wcześniej dla szczepionek GSK pracowała agencja ComPress. (kk)
W tym tygodniu pisaliśmy już o tym, że firma zatrudniła agencję Multi Communications, do obsługi korporacyjnej. Aktualnie z GSK współpracują 4 agencje: Vision Group, Multi Communications, ComPress oraz Feedback Hill&Knowlton.