piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKolejna marka modowa zaliczyła wpadkę wizerunkową

Kolejna marka modowa zaliczyła wpadkę wizerunkową

16 października 2017 roku na facebookowej stronie marki Levi’s opublikowano wpis z galerią zdjęć z okazji 50 urodzin kurtki produkowanej przez firmę. „Moda i sztuka znowu się połączyły, tym razem z okazji 50 urodzin naszej Truckerki! To jeszcze nie wszystko, więcej szczegółów zdradzimy już wkrótce! Świętujmy razem! #LiveInLevis” – napisano w poście.

Jedno ze zdjęć, które dodano do galerii, wzbudziło szczególne zainteresowanie internautów. Chodzi o fotografię, na której pokazano kurtkę ozdobioną naszywkami. Jedna z nich przedstawiała wizerunek Che Guevary.

Źródło: facebook.com/levis.poland

„Che Guevara? Serio? Mam nadzieję, że polecą kary za posługiwanie się symboliką totalitarną” czy „Będą wizerunki zbrodniarzy czy planujecie też kolekcje z ich ofiarami. Jakiś rozstrzelanych lub torturowanych?” – pisali pod postem z galerią zdjęć internauci.  

Źródło: facebook.com/levis.poland

18 października, dwa dni po opublikowaniu wpisu, administratorzy strony Levisa również dodali pod postem komentarz, w którym wyjaśnili, dlaczego zdjęcie pojawiło się na stronie i przeprosili osoby, które poczuły się urażone. Fotografia została natomiast usunięta.

Źródło: facebook.com/levis.poland

Nie wszystkim internautom spodobało się tłumaczenie marki. Pod wpisem szybko pojawił się komentarz, którego autor zapytał, czy jeśli na 60 urodziny Levi’s dostanie zdjęcie z podobizną Hitlera, to również zostanie ono opublikowane.

Źródło: facebook.com/levis.poland

(pp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj