Organizacja „Polskie Mięso” ponownie ogłosiła przetarg na promocję polskiej wołowiny w Japonii, Turcji oraz na Ukrainie. Budżet planowanej kampanii to 6 mln euro.
Wybrana agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację programu informacyjno-promocyjnego dotyczącego wołowiny i wieprzowiny oraz przetworów spożywczych wytworzonych na bazie tych produktów.
Przy ocenie ofert pod uwagę będzie brane wynagrodzenie wykonawcy (10 proc. punktów), koszty działań bezpośrednich (30 proc.), linia kreacji kampanii (30 proc.) oraz ocena strategii kampanii (30 proc.).
Pierwszy przetarg na promocję polskiej wołowiny i wieprzowiny ogłoszono w marcu tego roku. Jak dowiedziało się PRoto.pl nie został on rozstrzygnięty, bo agencjom dano za mało czasu na przygotowanie ofert. Tym razem uczestnicy przetargu będą na to mieli ponad dwa miesiące. Termin składania ofert mija 27 sierpnia. (ks)