niedziela, 8 września, 2024
Strona głównaAktualnościKolejny przetarg na promocję polskiej żywności. Budżet: 885 tys. euro

Kolejny przetarg na promocję polskiej żywności. Budżet: 885 tys. euro

Związek Polskie Mięso opublikował zapytanie ofertowe dotyczące trzyletniej kampanii promującej wołowinę na rynku tureckim. Całkowity budżet projektu „Zasmakuj w Europie” oszacowano na 885 tys. euro.

Wybrana firma będzie odpowiedzialna za stworzenie strony internetowej kampanii, udział w targach i wystawach, organizację eventów, spotkań dla dziennikarzy i przedstawicieli grup docelowych, publikacje w prasie, stworzenie logotypu kampanii oraz działania PR (media relations, przygotowywanie materiałów prasowych).

Ocenie podlegać będą: linia kreacji kampanii, dobór działań promocyjno-informacyjnych, ocena kosztów bezpośrednich (po 30 proc. pkt) oraz wynagrodzenie wykonawcy (10 proc.). Oferty można składać do 27 marca. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. (ks)

Zapytania ofertowe

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj