Z początkiem września 2023 roku Aleksandra Grądzka awansowała w Big Picture na stanowisko PR Consultanta w dziale komunikacji korporacyjnej.
Grądzka w agencji pracuje od dwóch lat. Zajmuje się m.in. projektami z obszaru FMCG oraz przemysłu i motoryzacji. Jest odpowiedzialna za projekty i bieżącą komunikację dla takich klientów jak Mondelez Polska, Forvia Polska (d. Faurecia, lider branży technologii motoryzacyjnej). Wspiera także działania dla firmy z obszaru health, Reckitt (właściciela m.in. marek Strepsils, Nurofen czy Durex).
Aleksandra Grądzka tuż po dołączeniu do Big Picture w 2021 roku zrealizowała kampanię społeczną dla Polskiej Izby Nieruchomości Komercyjnych. Karierę w branży PR zaczęła w 2020 roku. Pracowała dla takich marek jak Nestle, Bayer i Carolina Medical Center. Wcześniej zdobywała doświadczenie z zakresu marketingu i public relations podczas staży w Fundacji Digital Poland i Aria Private Equity.
Jest absolwentką Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych w Warszawie. (mb)