poniedziałek, 16 września, 2024

Kolumbia potrafi!

W The Seattle Times znajdujemy artykuł na temat wizerunku Kolumbii. Władze kraju, który do tej pory znany był głównie za sprawą uzbrojonych partyzantów, kokainowych karteli i najwyższego na świecie wskaźnika porwań, postanowiły zmienić ten niekorzystny wizerunek. W związku z tym w zeszłym roku zainaugurowano kampanię pod hasłem „Colombia Is Passion”, której symbolem stało się logo stylizowanego serca.
Jak się okazało, działania te odniosły zamierzony skutek. Kraj znalazł się w pierwszej dziesiątce zestawienia miejsc wartych odwiedzenia przygotowanego przez portal Lonely Planet. Nawet Departament Stanu USA złagodził swoje ostrzeżenia, co do wyjazdów do Kolumbii. W 2007 roku zostanie tam zorganizowane spotkanie Światowej Organizacji Turystyki. Choć eksperci oceniają, że południowoamerykańskie państwo nadal nie jest miejscem gdzie można pojechać całą rodziną, już w 2005 roku odwiedziło je prawie milion turystów.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj