Unijne pieniądze zostaną przeznaczone na kampanie realizowane przez agencje Partner of Promotion, CAM Media, NuOrder oraz VMG.
Jak informuje Ministerstwo Rolnictwa, Komisja Europejska zaakceptowała 33 projekty o łącznym budżecie przekraczającym 100 mln euro. Wśród nich znalazły się 3 polskie programy, dla których wyasygnowano 10 proc. tej kwoty.
Unijne dofinansowanie obejmie kampanię „Pomidory zdrowe z natury”, promującą te warzywa na rynku niemieckim i polskim. Do jej realizacji wybrano konsorcjum agencji NuOrder i VMG. Środki unijne zostaną także przeznaczone na promocję makaronu w Chinach i na Ukrainie – ta kampania będzie prowadzona przez firmę CAM Media. Natomiast agencja Partner of Promotion będzie prowadzić działania promujące europejski drób w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Chinach i Wietnamie. Wszystkie wymienione projekty będą realizowane przez trzy lata. (ks)