poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKomisja Europejska zatwierdza 10 mln euro na promocję polskiej żywności

Komisja Europejska zatwierdza 10 mln euro na promocję polskiej żywności

Unijne pieniądze zostaną przeznaczone na kampanie realizowane przez agencje Partner of Promotion, CAM Media, NuOrder oraz VMG.

Jak informuje Ministerstwo Rolnictwa, Komisja Europejska zaakceptowała 33 projekty o łącznym budżecie przekraczającym 100 mln euro. Wśród nich znalazły się 3 polskie programy, dla których wyasygnowano 10 proc. tej kwoty.

Unijne dofinansowanie obejmie kampanię „Pomidory zdrowe z natury”, promującą te warzywa na rynku niemieckim i polskim. Do jej realizacji wybrano konsorcjum agencji NuOrder i VMG. Środki unijne zostaną także przeznaczone na promocję makaronu w Chinach i na Ukrainie – ta kampania będzie prowadzona przez firmę CAM Media. Natomiast agencja Partner of Promotion będzie prowadzić działania promujące europejski drób w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Chinach i Wietnamie. Wszystkie wymienione projekty będą realizowane przez trzy lata. (ks)  

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj