Wśród osób opuszczających Kompanię Piwowarską znajdą się także osoby odpowiedzialne za marketing i komunikację w firmie. Budżety przeznaczone na funkcjonowanie tych działów nie zostaną jednak zmniejszone – informuje Joanna Kwiatkowska, media relations manager.
Firma ogłosiła redukcję około 160 stanowisk. Chce jednak zachować „największy i najsilniejszy zespół marketingowy na rynku piwnym” – zaznacza Kwiatkowska.
Nie tak dawno, bo w styczniu pisaliśmy o rozstrzygnięciu przetargu na współpracę z KP, w wyniku którego do współpracy zaproszono 3 agencje: Tailor Made, Publicon i Q&A Communications. Na pytanie czy redukcje wpłyną również na budżety powierzone tym agencjom Kwiatkowska odpowiada: „Obecnie nie planujemy zmian w tym zakresie”.
KP zamierza w ramach polityki odpraw objąć pracowników świadczeniami. Wsparcie ma zostać okazane także w formie szkoleń, pomocy przy przygotowywaniu do rozmów kwalifikacyjnych czy w opracowaniu CV. Wiek pracownika oraz staż jego pracy mają decydować o wysokości odpraw – zaznacza Kwiatkowska. (ak)